Ganska bra skola, gick där i 3 år. Skolmaten är inte den bästa och inte alltid räkte till alla. En person i vår klass blev misshandlad minst 1 gång i vecka. Mobbning är inte alltid men ibland blev jag mobbad, också jag är inte från sverige och kompisar ibland gjorde rasistiska skämtar om mig (att jag är temurysk). Lärare inte alltid har makt och lektioner brukar vara ganska stökiga. Också min ladare för dator gick sönder och absolut inga av lärare försökte ficksa det (jag har sagt till de). Det var också några små saker som gör att den skola är helt ok.
Rekomenderar denna skola men den är inte alltid bäst, det finns säkert bättre skolor.
Väldigt trevliga lärare, engagerad med barnen och hjälpsamma. Nöjd med fritids personalen lika mycket. Enligt tosen ”bästa skolan”. Rektorn är bra och kunnig 👍
SchoolParrot är en omdömesida för skolor. Vi är ett företag som vill verka för mer transparens inom skola. Vår plattform är öppen för alla användare. Läs mer om SchoolParrot och företaget
Omdömen publiceras i realtid utan moderering och vi vill uppmuntra våra användare att ge konstruktiv feedback och hålla en seriös ton. Ansvaret ligger på användaren. Läs vår policy för omdömen
Rekomenderar denna skola men den är inte alltid bäst, det finns säkert bättre skolor.