Nästan alla klagar om maten. Men det är ändå inte så dåligt. Jag har många i min klass som säger att det är för "vegetariskt", men de måste kunna äta mat som inte är köttbullar och makaroner.
Absolut att jag inte alltid gillar maten, men försöker alltid ta något och ibland kan något gjort på morot och broccoli chocka mig och vara väldigt god. Tycker därför folk inte borde klaga och vara glada för att maten är bra och nyttig.
Jag tycker jag lär mig mycket och de ser till att alla har det så bra som möjligt. Tråkigt dock att många inte lyssnar på de jättebra lärare och inte beter sig. Jag kan ofta tycka det är jobbigt när många pratar jättehögt eller aldrig lyssnar på lärarna.
Miljön är också väldigt bra, speciellt ute då man har fantastiskt skolgård!
Sen finns såklart dåliga saker. Till exempel så var det ett tag då några i min klass skämtade om en sak jag inte tyckte var schysst. De höll på med det länge även om jag så till. Då var det en pedagog som också höll på att skämta om det vilket gjorde att jag inte alls mådde bättre. Sen tar de inte alltid tag i problem.
Ibland är de också inte alls hårda mot de som inte beter sig. Det kan kännas rätt störigt då de berömer de som aldrig beter sig.
Men överlag är den rätt bra och folk klagar långt för mycket.
den här skolan förstörde mitt liv lol helt skit hjälpte inte ens lite och lärde mig inte ett skit måste ha vart en av dom värsta delarna i mitt jävla liv
Vid upprepade tillfällen har mitt barn råkat ut för en annan elev som slagit och sparkat på mitt barn. Barnen som är i de yngre skolåldrarna har vid senaste händelsen vistats utan pedagoger närvarande. Den utåtagerande eleven har då fattat tag om mitt barns hals bakifrån och med tvåhandsfattning strypt hen. En pedagog ringer mig sedan för att berätta det inträffade, och menar på att mitt barn blivit ledsen. Känns mycket olustigt att mitt barn gråter om kvällen och har oro och ångest över att gå till skolan. Rektorn menar på att de jobbar utifrån sina rutiner och där stannar alltså kontakten med skolan. Detta är oacceptabelt!
Bra och och ordningsam skola. Vissa lärare är bra men andra är...
En lärare skrek på ett barn som grät för att hon hade glömt kläder till simningen.
En gång hörde ett barn en lärare prata väldigt elakt om ett annat barn.
Vissa lärare skriker på barnen fast de inte gjort något.
De skriker på barnen när de egentligen kunde sagt till på mycket bättre sätt
Vissa är otrevliga och mycket opedagogiska.
En mattelärare skriker och blir arg när barnen inte förstår.
VÄRLDENS bästa skolmat så det är ju bra!
Allmänt bra och lärande skola men vissa lärare har inte gått utbildning eller inte är så pedagogiska. Har många bra minnen men finns en del dåliga också. Väldigt fräsch och god mat😁 MVH en som gått på Kristineberg i 7 år men precis slutat(:
Skolan är bra om man bor i närheten. Lätt för de små att gå dit ensamma då den ligger mitt i kristineberg! Annars så gick skolarbetet bra men hade lite svårt då jag inte vart ett a-barn, var rädd för de flesta lärarna då man kunde få mycket skäll. Ibland fick jag skäll för att jag inte kunde vissa uppgifter. Hade dock bra kompisar. Är väldigt tacksam för det. Men det fanns ju såklart vissa elever som inte kunde sköta sig. Saknar skolan nu i efterhand även om alla dagar inte vart dom bästa. Saknar framför allt många fina vänner. Men de va för jag hade tur att få så fina kompisar. Tror inte det gick så bra för alla. Men när jag var liten fick jag så mycket skäll så jag grät när jag skulle sova ibland, även i mina sista år var jag helt livrädd för att prata med lärarna. Vissa lärare betädde sig lite skumt mot barnen
SchoolParrot är en omdömesida för skolor. Vi är ett företag som vill verka för mer transparens inom skola. Vår plattform är öppen för alla användare. Läs mer om SchoolParrot och företaget
Omdömen publiceras i realtid utan moderering och vi vill uppmuntra våra användare att ge konstruktiv feedback och hålla en seriös ton. Ansvaret ligger på användaren. Läs vår policy för omdömen
Absolut att jag inte alltid gillar maten, men försöker alltid ta något och ibland kan något gjort på morot och broccoli chocka mig och vara väldigt god. Tycker därför folk inte borde klaga och vara glada för att maten är bra och nyttig.
Jag tycker jag lär mig mycket och de ser till att alla har det så bra som möjligt. Tråkigt dock att många inte lyssnar på de jättebra lärare och inte beter sig. Jag kan ofta tycka det är jobbigt när många pratar jättehögt eller aldrig lyssnar på lärarna.
Miljön är också väldigt bra, speciellt ute då man har fantastiskt skolgård!
Sen finns såklart dåliga saker. Till exempel så var det ett tag då några i min klass skämtade om en sak jag inte tyckte var schysst. De höll på med det länge även om jag så till. Då var det en pedagog som också höll på att skämta om det vilket gjorde att jag inte alls mådde bättre. Sen tar de inte alltid tag i problem.
Ibland är de också inte alls hårda mot de som inte beter sig. Det kan kännas rätt störigt då de berömer de som aldrig beter sig.
Men överlag är den rätt bra och folk klagar långt för mycket.